dimarts, 23 de setembre del 2014

Benvinguts al meu blog

Hola, benvinguts a tots al meu blog l'optativa d'informàtica de la escola SAMC. Soc la Sonia Reyes i tinc 15 anys. Ara mateix vaig a 4rt d'ESO, i com aquest any és l'últim en al SAMC, he escollit aquesta assignatura, per aprendre una mica sobre programes informàtics. 
Per començar,us explicaré el que m'agrada fer durant el meu temps lliure.El meu primer gran hobbie és ballar salsa amb el meus pares i també escoltar musica de salsa es el que mes m'apassiona,i m' oblido de tot que m'ha envolta.


També m'apassiona molt parlar amb la gent que m'ha volta, sense cap perill que poden dir la gent que m'ha volta.
 Crec que el meu passatemps preferit viatjar per tot el mon, coneixes llocs diferents, llengües, costums, tradicions,menjars típics...
 










1 comentari: