Hola, benvinguts a tots al meu blog l'optativa d'informàtica de la escola SAMC. Soc la Sonia Reyes i tinc 15 anys. Ara mateix vaig a 4rt d'ESO, i com aquest any és l'últim en al SAMC, he escollit aquesta assignatura, per aprendre una mica sobre programes informàtics. dimarts, 23 de setembre del 2014
Benvinguts al meu blog
Hola, benvinguts a tots al meu blog l'optativa d'informàtica de la escola SAMC. Soc la Sonia Reyes i tinc 15 anys. Ara mateix vaig a 4rt d'ESO, i com aquest any és l'últim en al SAMC, he escollit aquesta assignatura, per aprendre una mica sobre programes informàtics.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
ResponElimina